14. prosince 2011

Sweaters!

Ahojky,

nejdřív bych vám chtěla moc poděkovat za tipy k minulému postu, snad mi to časem s těmi razítky půjde. :)

Dnes jsem si skočila do Zary a viděla tam nádherné svetry! To bych ale nebyla já, abych se dokázala pro nějaký rozhodnout, takže jsem vše nafotila a prosím vás o radu, který si koupit. :) Nebo se vám nelíbí a mám se raději podívat jinde?

Pište, pište :))


29 komentářů:

  1. Ten poslední! :)) Ale pěkné mají třeba i v Lindexu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ten poslední.Jinak zajímavé svetry mají.teď ve slevě v HM.:)

    OdpovědětVymazat
  3. 100% ten poslední stříbrný !!!! Ten je mega dokonalej !! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. nejlépe všechny,ale pokud 1 - tak ten stříbrný/šedý :))*

    OdpovědětVymazat
  5. ten poslední - stříbrný!!! je super!!! viděla jsem takový v H&M, ale velký :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Mě moc nezaujaly, ale když už, tak ten poslední. :)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych brala hned bez váhání ten třetí =)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeden hezčí jak druhý !!! Já bych brala všechny ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi hlavně ten první a třetí, ale když teda vybrat jeden, tak radši ten stříbrný, je takový neokoukaný :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych si vzala všechny tři, jsem hrozně úchylná na svetry :D Ale jinak se mi nejvíc líbí asi ten poslední :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se nejvíc líbí ten stříbrný, ten má grády! A hned potom ten hnědý.. :) ALE ten červený taky vůbec není špatný! :D Ani se ti nedivím, že sis nedokázala vybrat! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. ten posledný by som brala všetkými desiatimi!

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem buď pro ten první nebo druhý =)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Páni,ten stříbrnej je skvělej !!
    Staneš se mým členem?Díky♥

    OdpovědětVymazat
  16. silver rock´s =) *****

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. nad tym ako striebornym ani nerozmyslaj!!!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. * opravujem sa chcela som napisat "nad INYM ako.." a namiesto toho som napisala "nat TYM.."...takze kupuj silver tak som to myslela!:-)

      Vymazat