9. března 2012

Multi action mascara

Ahoj všem :)

Řasenku, kterou bych vám dnes ráda představila, mám už delší dobu, ale až před pár dny jsem ji začala používat. Je ještě ze slev produktů od Essence a ačkoliv bych sama od sebe po řasence od Essence asi nešáhla, cena 30 Kč byla lákavá, a tak jsem se rozhodla ji zkusit.

Jde o řasenku Multi action smokey eyes od Essence a musím říct, že mě moc příjemně překvapila! A vypadá to, že nejenom mně, protože jsem ji viděla i na pár jiných blozích a četla jsem na ni jen pozitivní reakce.

Má hrozně zvláštní štěteček - ze stran je zploštělý, ale konec má klasický...špatně se to popisuje, proto jsem vytvořila animaci, na které štěteček uvidíte :) Každopádně pracuje se s ním dobře. Řasy neslepuje a zdá se mi, že naopak řasy hezky odděluje a hezky řasy natočí a prodlouží.

Řasenky jsou asi celkem individuální záležitost, co vyhovuje mně, nemusí vyhovovat někomu jinému, každopádně já tuto řasenku hodnotím velmi kladně a na to, že patří i při plné ceně k těm nejlevnějším, může v klidu konkurovat drahým řasenkám :)



























A co vy? Máte rády řasenky od Essence? Taky vás mile překvapily? Nebo máte také Multi action smokey eyes? :)

21 komentářů:

  1. Bože, ty mas nadherne řasy <3 Moc zavidim. I cele ok krásné!:D

    OdpovědětVymazat
  2. taky vlastním jednu řasenku od Essence, tu z nové kolekce...a jsem z ní nadšená! A opravdu může konkurovat i drahým řasenkám

    OdpovědětVymazat
  3. No tyjo, ty řasy vypadají krásně!:)

    OdpovědětVymazat
  4. mmmm..ta decentní linka je skvělá ♥!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kartáček vypadá zvláštně, asi bych s ní pořádně neuměla. Od Essence mi seděla ta růžovo-černá Multiaction. Ty jejich řasenky se mi zdají takové hodně černé. Což mě osobně nevadí, ale pro úplně přirozený efekt to není.

    Mimochodem hezky namalovaná linka.

    OdpovědětVymazat
  6. Presne - ta linka je perfektna, ja takuto linku snad nikdy nedokazem urobit... Ta maskara vyzera dost dobre ;) Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla jednu z téhle "sady" a byla dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si koupila nějakou řasenku od Essence ve výprodeji za 30 Kč. Nemůžu říct, že by mě uchvátila a ani neurazila. Takže zůstávám věrná "MaxFactorce":-) Jinak máš moc zajímavou barvu očí.

    OdpovědětVymazat
  9. ta řasenka je skvělá,ale ta linka je hezčí♥:D

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásný očko, to se musí říct! :)
    Řasenka vypadá skvěle, teda aspon na tvých řasách, takže nejspíš vyzkouším, děkuji za typ :)
    Ještě dodám že máš krásně povedený linky :D

    OdpovědětVymazat
  11. nepovedala by som že je tak dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  12. Mám jí! Je skvělá, ale po pár použitích mi přijde, že je nějaká vyschlá :(( asi jí hodně slečen otevřelo než jsem si jí já koupila :-// grrrrrrrrrr

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, máš nádherné řasy! :) Já jsem zrovna před chvíli recenzovala také dvě od Essence ze slev :D :) a to sice nejsou takové bestovky, ale také za těch 30 Kč nejsou k zahození :)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš nádherné řasy! Já mám tu zelenou Multiaction, ale na moje řasy mi nesedí:/

    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Nice mascara ;)
    I follow ur blog.
    Ask round :

    http://laadyoffashion.blogspot.com/

    xxx

    OdpovědětVymazat
  16. Od essence jsem měla jinačí řasenku, takovou s modrým obalem a taky byla dobrá. Takhle ti na těch fotkách fakt dělá nádherné řasy.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Za 30 Kč, to je dokonalá cena,... štěteček se mi vůbec nelíbí, ale vypadá že maluje pěkně:-)

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Máš krásně nafocené to oko, nádhera:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tu řasenku mám nejraději :)
    Máš krásné oči :)

    OdpovědětVymazat