16. února 2013

Day 1: Red nails

Hezký sobotní podvečer :)

Jak už jste si asi všimly, nehty si lakuju ráda a často a do mé sbírky přibývá jeden lak za druhým. Často mi ale dochází nápady, jakou barvou si mám nehty nalakovat tentokrát, popřípadě jak je ozvláštnit. Proto se mi zalíbila ,,31 day nail challenge", která koluje po různých blozích. Začíná se různými barvami, potom se přechází k nejrůznějším vzorům a nakonec se vytváří i nehty, které jsou něčím inspirované. Nemám ráda příliš přeplácané nehty a taky bych chtěla, abyste se jimi mohly případně inspirovat, takže nebudu vytvářet žádné složitosti, nehledě na to, že bych to asi ani nezvládla :D Taky si nehty nebudu lakovat každý den jiné, ale budu se snažit určitě častěji než doposud :) 


Jako první v pořadí jsou červené nehty, což se mi zrovna hodilo, protože jsem chtěla vyzkoušet nový lak od NYC, který jsem vám ukazovala v minulém článku.


Jedná se o krásný sytě červený lak, s celkem slušnou výdrží, ideálním štětečkem, tekutější konzistencí a s krytím v jedné silnější, nebo ve dvou klasických vrstvách. Navíc ve slevě jsem tento lak kupovala za 19, 90 Kč, takže super kup :)
Některé nehty jsem pak ještě ozvláštnila stříbrnými kamínky ze sady od Essence, ke které je přiloženo i lepidlo, díky kterému všechny ozdůbky perfektně drží! :)


Jak se vám tento nápad s nehtovou challenge líbí? 
A máte doma tento červený nebo jiný odstín laku od NYC?

17 komentářů:

  1. Skvělý nápad :-) Určitě vyzkouším taky. Já si pořídila od NYC Chelsea Cherry (131) a Manhattan (248)taktéž ve slevě :-))

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný, hned jsem si ten obrázek uložila do pc a začnu taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. táto červená sa mi páči, už som ju videla na inom blogu. Krásna!!!

    OdpovědětVymazat
  4. no, to je vážně skvělý nápad! a krásný lak<3

    OdpovědětVymazat
  5. teším sa ;)
    toto je dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  6. s nyc lakem jsem velmi spokojená :)) A nápad se mi moc líbí, stejně jako drahokamík na nehtech :))

    OdpovědětVymazat
  7. ten odstín je krásnej. A snad ti to vydrží!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé ;) krásné :) zrovna mám na nehtech NYC odstín 258 :) s tím kamínkem jsi to krásně oživila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super odstín, asi se po něm taky porozhlédnu! :)
    Jinak nápad s 31 day challenge je moc super, každopádně se těším, jak se s ním "popereš".. Určitě to bude pastva pro oči. ^.^

    OdpovědětVymazat
  10. Ten nápad je úžasný! Jen bych si kvůli němu musela koupit spousty barviček :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem tmavě růžový, super:)
    Nápad je hezký, ale neměla bych na to nervy:) lakování mě moc nebaví a kupovat tolik laků by se mi taky nechtělo:D Ale takhle se mi to fakt líbí!:D

    OdpovědětVymazat
  12. NYC laky zbožnujem za malo peňazí dokonalý výsledok ... páči sa mi tento nápad s lakovou challenge ... možno pouvažujem a raz to skúsim aj ja :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovědětVymazat